BTS Jak szybciej wstać rano

BTS Jak szybciej wstać rano

                Hej, wszystkim! W dzisiejszym wpisie chciałabym podać Wam kilka sposobów na szybsze wstawanie rano. Na pewno nie jednemu z Was nie chce się wstawać o 6:00, żeby wyrobić się do szkoły, dlatego mam nadzieję, że te sposoby pomogą Wam zmienić poranną rutynę, żebyście mieli więcej czasu dla siebie

1.       Idź wcześniej spać

Jest to kluczowe abyś potem wcześniej wstał, chociaż ja sama zaobserwowałam, że im później idę spać, tym wcześniej wstaję, co jest trochę dziwne i nie zgadza się z moimi przypuszczeniami, chociaż w roku szkolnym one działają. Nie idź spać o 1:00 czy 2:00, ale połóż się o 22:00 lub 23:00. I pamiętaj żeby spać przynajmniej 8 godzin!!!

2.       Oblej się wodą

Jest to dość kontrowersyjny sposób, ale pomaga. Oczywiście nie leję wiadra wody na łóżko, chociaż tak też można, ale jak wstanę to idę do łazienki i chlapię twarz. I pomaga, jeżeli ochlapiesz się zimną wodą, bo ciepła nie ma takich właściwości pobudzających

3.       Budzik daleko od Ciebie

Jeżeli chcesz wcześnie wstać to telefon z budzikiem lub sam budzik, połóż daleko od siebie, najlepiej na drugim końcu pokoju. Jeżeli zadzwoni będziesz musiała wyjść z łóżka i pójść wyłączyć zegarek

4.       Otwórz okno

Rano jest rześko na dworze, dlatego proponuję otworzyć okna. Nie dość, że wpadnie orzeźwiające zimne powietrze, to jeszcze usłyszysz ćwierkanie ptaków i inne głośnie odgłosy, które pomogą Ci szybciej wstać

5.       Ćwicz

Kiedy już wstaniesz rano, poćwicz. Nawet mogą to być trzy skłony, chociaż osobiście zachęcam do większej ilości wysiłku. Orzeźwisz się.

6.       Ustaw denerwujący dźwięk jako budzik

Jeżeli nie lubisz jakiejś piosenki, ustaw ją jako budzik. Będziesz chciał ją jak najszybciej wyłączyć, więc wstaniesz` z łóżka

7.       Pomyśl, że nie możesz się spóźnić

Zmotywuj się. Powiedz sobie, że nie możesz się spóźnić. Mi, bardzo to pomaga, kiedy muszę wstać o 4:00, żeby na 5:00 lub 6:00 być przed szkołą. Zawsze martwię się, że nie zdążę, dlatego wstaję wcześniej

8.       Miej telefon koło siebie i rozbudź się

Nieraz lepiej jest mieć telefon przy sobie i rozbudzić się, czyli na przykład wejść pooglądać YT, na swoje social media lub poprzeglądać ulubione strony internetowe

9.       Puść ulubioną muzykę

Jeżeli już wstaniesz to dla rozbudzenia puść swoją ulubioną piosenkę, ale wesołą. Nie puszczaj smutnej, smętnej muzyki, ponieważ będzie Ci się chciało jeszcze bardziej spać.

10.   Ściel łóżko

Kiedy już wstaniesz pierwszy raz z łóżka, pościel je, aby nie kusiła Cię leżąca cieplutka pościel.

                 To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że post Wam się podobał i widzimy się następnym razem. Standardowo piszcie pomysły na następne wpisy.

Papa